καταχωρήστε την επιχείρηση σαςκαταχωρήστε την επιχείρηση σας

5 τροφές ασπίδα προστασίας από τον ήλιο
Υγεία - Ομορφιά - Αδυνάτισμα

Η λύση για να προφυλαχθούμε αποτελεσματικά από τη UV ακτινοβολία δεν βρίσκεται μόνο στις θαυματουργές καλλυντικές συνθέσεις, αλλά και στα... ράφια του σουπερμάρκετ.

Οι βλαβερές συνέπειες του ήλιου για την επιδερμίδα μας αλλά και την υγεία μας γενικότερα είναι γνωστές σε όλους. Ιδιαίτερα λοιπόν το καλοκαίρι είναι απαραίτητη η συχνή εφαρμογή ενός καλού αντιηλιακού σε συνδυασμό με στοχευμένη διατροφή. Τι πρέπει να περιλαμβάνει η τελευταία; Όχι εξεζητημένα μενού, με συστατικά τα οποία είναι δύσκολο να βρείτε, αλλά με πρώτες ύλες που δίνει απλόχερα η φύση. Ποιο είναι το μυστικό τους; Η υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, ουσίες που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες οι οποίες παράγονται στον οργανισμό λόγω της έκθεσης στον ήλιο και οδηγούν σε πρόωρη γήρανση.

Ρίξτε μια ματιά στις παρακάτω και απολαύστε αμέριμνοι τη βόλτα σας στην παραλία:

  • Ψάρια: Επενδύστε σε λιπαρά ψάρια που είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα με αντιφλεγμονώδη δράση. Σύμφωνα με έρευνες, η τακτική κατανάλωσή τους βοηθά στην προστασία των κυττάρων από τις ελεύθερες ρίζες.
  • Σοκολάτα: Μπορείτε να την καταναλώνετε χωρίς ενοχές (μην το παρακάνετε όμως) αφού είναι πλούσια σε ωφέλιμα φλαβονοειδή. Μάλιστα, η μαύρη σοκολάτα περιέχει 8 φορές περισσότερα αντιοξειδωτικά ακόμη και από τις φράουλες.
  • Σταυρανθή: Λάχανο, μπρόκολο, κουνουπίδι κ.ά. Δεν έχουν μόνο ισχυρή αντιοξειδωτική δράση, αλλά προστατεύουν και από τον καρκίνο του δέρματος.
  • Πράσινα λαχανικά: Σπανάκι, σέσκουλο, βότανα, μαϊντανός, βασιλικός, μαρούλι και άλλα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες που μάχονται τις ελεύθερες ρίζες, ενώ θεωρούνται άριστη πηγή καροτενοειδών και πολυφαινολών που αποτελούν φυσική ασπίδα κατά της ακτινοβολίας UV.
  • Πιπεριές: Προτιμήστε τις κόκκινες. Γιατί; Επειδή έχουν λυκοπένιο, μια φυσική χρωστική ουσία (θα τη βρείτε και στις ντομάτες) που, σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, προφυλάσσει από ερεθισμούς που οφείλονται στις υπεριώδεις ακτίνες, όπως το ερύθημα. Επιπλέον η β-καροτίνη (καροτενοειδές που βρίσκεται όχι μόνο στα κόκκινα φρούτα και λαχανικά αλλά και στα πορτοκαλί) μειώνει τις πιθανότητες σοβαρών ηλιακών εγκαυμάτων.

τελευταία άρθρα απο επιχειρηματίες συνεργάτες μας:

κατηγορίες άρθρων:

Αυτοκίνητο - Μοτοσυκλέτα(69)
Γάμος - Σπίτι(238)
Διασκέδαση(184)
Οικονομία Και Επιχειρήσεις(59)
Τουρισμός(124)
Υγεία - Ομορφιά - Αδυνάτισμα(183)

άρθρα ανα ημερομηνία:

Ιούνιος 2015(51)
Μαϊος 2015(50)
Απρίλιος 2015(50)
Μάρτιος 2015(3)
Οκτώβριος 2014(4)
Σεπτέμβριος 2014(83)
Αύγουστος 2014(42)
Ιούνιος 2014(1)
Μαϊος 2014(5)
Απρίλιος 2014(1)
Φεβρουάριος 2013(5)
Σεπτέμβριος 2010(1)
(561)